Hipp Hipp Hurra

I helgen hann jag också fira 5 års kalas på Fitness. Fem år sedan dom byggde nytt och fick super fina nya utrymmen. Gillar gymmet speciellt. Saknar mina lediga dagar när jag helt själv kunde sticka mej in och träna på morgonen. När det var lungt och bara ett fåtal morgonpigga människor. Nu finns de inte tid för träning på gymmet. Tiden räcker bara till familjen och jobbet just nu.

 
Här kör jag och Rune en bodypump mix på stora dagen. Hel dundrande lyckat blev de också!
 
Mitt jobb. Vilket jag älskar. Att få ge energi och få energi.
Att få se glada svettiga människor som ger järnet.
Att få lära känna en massa olika människor i alla  olika åldrar och former.
Att få lära sej lite nytt hela tiden.
Och bli rikare av erfarenhet.
Lööv this is lööv.
 
...och så klart bodycombat med Älskade Lena. Hon hade kört ihop en grym mix. Vilket kändes efteråt.  Dagen bjöd också på uppvisnigar av dans och redskapsgymnastik. Och andra klasser som 80-tals airobic. Och tårta och kaffe förstås.

2 kommentarer:

  1. vilken cool stark syster jag har!
    hälsar en stolt störresyster ;)

    SvaraRadera
  2. Just nu tror jag nog du bryter ner mej! :)
    Också väldigt stolt lillasyster till dej.

    SvaraRadera