Måndag och vi steppar

Vi hoppar lite extra idag när alla är feber fria i lägenheten.  Hopp Hopp...Har också äran att ta över power steppen i kväll, vilket jag ser enormt fram emot. Tyvärr kommer jag inte att bjuda på någon step. Visst skulle vi säkert fixa detta också på något konstigt vis, men vi ska köra lite annat i kväll, lite Bella träning kan vi kalla det. Enkel träning med enkla tuffa övningar, med inspiration av Mårten Nylen. Så är du sugen på träning i kväll? så är detta nått som passar alla. Ni hittar mej på Studio Z ikväll. Välkommen!  Att inte ha fått andas svettig luft på en hel vecka, gör att blir rätt yr i bollen. Så hoppas att jag får alla fötter och händer på plats. Länge sen jag helt och hållet kört egna  planerade pass också, mest Les Mills pass den senaste tiden. Gillar att pussla och planera ihop själv. Mera sånt i framtiden. Jag tror på det enkla, att hålla det enkelt, då får man också effektiv träning åt alla, om man jobbar i grupp.

 En skön vecka till er!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar