Söndagen


 
Vi kan börja med dagens tråkiga. Lilla killen vaknade i feber och hosta.
Mammas hjärta grät lite när jag såg hur han längtansfullt såg ut på den soliga gården.
Ja, idag hade varit den perfekta dagen, då vi hela familjen kunde ha åkt ut på isen och grillat korv.
 
 
När man små ler, när man går förbi. Saknar dej.
 
 
Försökte fånga dropparna, vilket inte gick så bra. Men dom var vackra, där dom droppade, dripp dropp..
 
 
Många röda stugor på vägen.
 
 
Jakobstad är vacket alltid.
 

Skulle gärna haft hela familjen flax med mej, kändes lite lååång tråkigt att vara på långpromenad själv.
Ja, känslan går bra att läsa av mej.

 
När man går förbi vackra fasader, och bara vill ha.
 
 
De var en sån dag, när jag vill gå i ljusa slitna jeans, med bara tår. Bara för att jag nästan trodde att det var vår, tills jag kollade in programmet tills nästa vecka, och inser att Mars har inte ens hunnit börja ennu.
 
 
Kvällen avslutade vi med ett härligt par goa vänner, som svepte in genom dörren.
Dom bjuder alltid på ett gott skratt.
Vilket gör livet.
Så bra avslut på veckan.
Nu håller vi tummarna för killen.
Bli frisk vår Elton, så får vi fira sportlov ute i backarna.
 
 
Skön vecka till er!
 
Isabella
 
 

1 kommentar:

  1. Ååå, jag saknar dej meed! Sku gärna gått med dej på promenaden! Blev glad när jag såg bilden :) //M

    SvaraRadera