Wautsi Wow

Måste bara bjuda på lite smått godis i klädväg för vuxna damer idag fredagen till ära. Tiden före barnen så var jag också smått klädtokig. de har liksom trappat av lite, hinner inte alltid med i svängarna med kläder skor och väskor. Ofta när jag droppar in till Wautsi är det med hela släptåget och stickamössa och länkkitossor på fötterna. Om jag nu hunnit få på mej lite finare kläder, kanske inte den lysande noppande tröjan passade ihop mej jeansen direkt. Men ibland dyker de upp dagar när jag också få dra på mej nått coolt och vackert. Och idag ska jag bjuda på tigertröjan, och dom sköna baggy taijtsen.



Baggy taijtsen är från sister point lika så tiger tröjan, den är också lite längre där bakom. Taijtsen är mera som en byxa. Gillar hänget i dom. Alltid lite smått kär i sådana modeller av byxor.
 
Riktigt skön fredag till er!
 
Isabella
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar