Weekend

 
Ja.. alltså dehär med hjärtedagen. Jag måste ju bara endå köpa lite coco till mannen.


Fredag morgon och Elton hade hand om kameran. Vi skrattade högt åt dom roliga bilderna.

 
Vi fort och åkte kälke och handlade mat. När vi kom hem bakade vi muffins, som blev lite kladdiga. Så man fick äta dom med sked.
 

Men dom smakade gott.

Mina utsikt på dagarna. Nån som känner igen sig?
 
Efter bodycombaten på fredag. Kom jag hem till ett tyst hem. Stora killen hade somnat, och lill damen somnade strax efter att jag kommit hem. Otroligt. EN helkväll sjäv. Jag njöt till max.
 

På lördag lekte vi fyra barns föräldrar. Härliga ungar. Full fart på marstranden. Vi åt tortilla.
 
Vår 2- åring till Max älskade moster Bellas skor. klick klack.. lät de när han stosade runt. Ja lite är han nog vår.
 
 
Söndagen så blev det Fäbodaloppet. Tomas på varvningen. Han kom i mål som 13:e, vilket vi var jätte nöjda med.
 
Och vi tre ropade heija pappa.
 

2 kommentarer:

  1. Tack Bella för att du delar med dig av härliga bilder och er helg. Jättebra foto av dej och barnen, ni är så söta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina komentarer! :) Ja barnen liknar ju på papsen, så söta är dom nog!

      Radera