Söndags lunch

 
Vi tog fram vitlöken i morse som är ett måste i maten hos oss.
Vi tänkte bjuda på lunch till världen bästa fammo och faffa.


 
Svarta grytan är det bästa jag har i köket. den är magisk och gör underverk när jag bara ser på.

 
Hasselbackspotatis med massa smör och liten egen mix av musli och ströbröd på.

 
Röstade lite frön till salladen med olivolja och lite arom salt. Grymt gott att stö på.

 
Efterätten blev en kvarg. Med hallon jorgubbar och blåbär. Med lite coco på.
 


 
Fammo är liksom bara så skön. Vackraste rosa damerna idag.

 
Faffa och Elton målar.
 
 
Bara så ni vet, så studsar jag helst runt på mina fötter nu.
 
Till kvällen väntar vi på vänner.
 
Solig söndag!
 
Isabella

4 kommentarer:

  1. Aah va det ser gott ut, Bella kan nog!! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack, ibland lyckas hon, och nästa dag inte. Kör ofta på känsla i matlagning. så aldrig 2 gånger de smakar lika. :)

    SvaraRadera
  3. jag älskar bilden med de rosa flickorna
    K Ä R L E K

    SvaraRadera