Blossom kvällen



 
Inga stumppisar. Nä, nu tar jag sommar! Kvällen till ära klädde jag mej i min favoritkläning, och rosa klackisar. Lite smått irriterad på mej själv när jag tar upp min kamera på kvällen och ska fota  lite. Batteriet ligger ju förstås hemma på bänken full ladddat. Bella i kvadrat. Glömsk. Hade ju tänkt bjuda på lite i bilder av kvällen.
 
 
Hade turen att vinna den vackraste telefonficka till min telefon, och det passade mej utmärkt. Ingen vacker skapelse till mobiltelefon här, så den sitter grymt fint inne i det vackra, kanske jag lär mej att ringa och skriva med det vackra på. Vi får hoppas.
 
Blossom bjöd på en vacker kväll, med härliga kläder, smycken och gott att äta och dricka. Nöjda och belåtna traskade vi hem. En riktig skön systerkväll dessutom.
 
Isabella
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar