Helgen

Helgen har gått i raserfart och jag har varit mera borta en hemma. Spenderat tiden i skolan och i Vasa. Igen är man tacksam över att man har sina fina systrar och och mammor och pappor runt om, som ställer upp i att pussla ihop helgen. Tack.

Igår kväll träffade jag lill sis och vi planerade och satte ihop nytt program och veckoplanering åt henne. Vi kommer att satsa mer på utomhus träning nu när det endå är sommar. Vi kommer sakta att övergå från grunduthållighet till fartuthållighet. Så vi kommer att börja med korta korta löpsträckor 2 gånger per vecka. Ska bli spännande och se resultaten senare i år. Go Girl!

Jag körde ett gympass, vilket jag inte gjort på evigheter. Bara mest kört timmar och sen sprungit efter 1-åringen vår. Så dax att satsa lite på egen träning. Känns i kroppen redan idag. Bra så. Möjligen det blir igen om 2 månader.

 
Så nu springer vi till nästa helg och hoppas på sköna varma dagar denna vecka. Jag i mina nya sheap monday jeans och Enya i sina mjukisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar