Loppis och träning

 
Godmorgon på er!
Här har bloggen vilat några dagar, den behöver också semester mellan varven. Här börjar vi morgonen med morgonmål, vilket är det godaste målet på dagen tycker jag. Viktigaste också, för att få igång kroppen och orka med dagen.

 
Nu när kvällarna är lediga, har vi hunnit ta några loppisrundor. Här är ett av mina fynd. Ska försöka att samla på mej bruna koppar med vackra mönster till jag blir stor. Behöver inte va likadanda, utan vill ha dem i olika former och mönster.
 
 
Har kört lite egen träning, dock inte löpning som planerat. Smått snörvlig ennu. Börjar känna att göteborgsresan närmar sig. Och har 1 staka löprundor i säcken. Fått tid att träna lite extra med två av mina egna också. Vilket jag verkligen gillar.

 
Har tränat med bästa Lillasyster. OM man blir imponerad, hon är så tuff så jag nästa dör av att hjärtat slår extra slag ! 10 stjärnor av 10.
Imponerande.
WOW
 
En riktigt skön helt till er!
 
Isabella
 


 
 
 
 


1 kommentar: