Några klickar till från första dagen





Hon i gul tog emot oss, Malin alltså. 
Ni kan se hur vi såg ut första dagen, glada glada och åter glada. Och så har det fortsatt.


Hon som alltid får oss att skratta och ser grymt positivt på livet. Hon är alltid vacker och klagar aldrig fastän hon knappt klarar av att gå de sista timmarna på dygnet, hon är en kämpe. 
På Indiska blev hon plötsligt modell. 


 

Jag köpte hem Miss Li klänningen. Den får bli nr 1 i höstgarderoben. 
Jag känner mig inte som någon Miss Li idag. Trötthet och frossa. Men bara febern håller sig borta blir det Midnattslopp ikväll.


När man gått en hel dag på stan och får en smoothie. Vilken lycka. Den var smarrig.

Isabella








6 kommentarer:

  1. Ni strålar.... Allihopa! :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har haft väldigt roligt, nästa gång e du med!

      Radera
  2. Hej Isabella! Nu först hittar jag till din färgpalett. Den gör mig riktigt glad, du och din energi! Suverän blogg.
    Kusin Mari

    SvaraRadera
  3. Hej Isabella!
    Nu först har jag hittat hit till din färgpalett.
    Blir riktigt glad, du med din positiva energi!
    Gillar ditt bloggupplägg.
    Kusin Mari

    SvaraRadera
  4. Hej Isabella!
    Nu först har jag hittat hit, gillar din färgpalett skarpt, du och din positiva energi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Roligt att du hänger på här!

      Radera