Små guldkorn från semestern


 
Andra veckan av semestern tillbringade vi också några dagar på villan, smet bara över och drog några pass mellan varven och träffade min vän Malin. ♥
 
 
Jeppisdagarna gled förbi oss, vi tillbringade mesta av dagarna på villan, hann se lite av mat torget köpte hem lite batong som var väldigt gott, fast jag inte annars gillar vitt bröd. Han också gå lite loppis och hittade några plagg till barnen. Väldigt nöjd så.
 
 Här firar vi veckan efteråt, när vi tillbringade en dag på stan med små ärenden. Damen lycklig över sin glass.

 
Bästa stunden.
 
Färsk ananas med kokos och smält choklad på bryggan med de mina.
 

 
Mamma får jag sitta med dej? ♥
Inte alltid man får den frågan i båten när man kan sitta och styra med pappa.

 
Jag heter Mäenpää och gillar att bygga med pappa, och äta så jag har smör runt hela munnen.
 
 
 
Två på sammma bild, vilket är ganska unikt. Hon har fart på som ni ser i blicken redan här.
Här första kvällen på Svedja. Barnen njöt massor av dagarna.
 
 
Isabella







 
 

1 kommentar: