Vi är på gång

 
Vi är igång.
Med bestämda steg traskade våra små iväg.
Dagen ha varit rolig både för barnen och mamma, vilken tur.
Trötta var vi alla, såklart.
Men det känns toppen i allfall.
Bättre start kunde vi inte ha fått.
Vi hoppas de flyter på i samma stil.
Så kanske jag inte behöver lipa dagis gråten heller.

 
Nu när vi har full rulle  på dagarna och kvällarna ville Tomas ha ett styrketräningsprogram  här hemma, som vi kan köra när man inte alltid slipper iväg om kvällarna. Passar mej utmärkt också, behöver bli bättre på hemmaträning, så nu har jag börjat slipa honom  ikväll, få se om de ger några resultat i skidspåret sen, vi hoppas. Jag var lite lat, så jag  tryckte mest på när han svetttades igenom 30 minutes programmet. Men nästa gång är jag med hela. Jag lovar.
 
Lovar att bjuda på lite helg bilder senare i veckan.
 
Skön vecka till er vackra läsare!
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. oj va ni har fina väskor,
    stackars mina barn som har morsa som köpt
    simpla enfärgade ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elton har en jätte gammal väska, men så stolt över den, varit smått sugen på en sån väska förut åt lilldamen, och så glad när jag hittade dem vid CM. :) Enkla är också vackra!

      Radera