Wautsi

Wautsi hade fått in lite nytt av mitt favorit märke, så fredagen till ära åkte vi in till stan och kolla in kläderna.Kände hösten i luften i går när jag kom hem från mina pass. Luften doftade höst, lika som när man cyklade till skolan de första augusti dagarna när man ännu cyklade till  skolan, med lite pirr i magen och förväntan över nått nytt.
 
 Lite så känner jag också nu. Därför drog jag på mej en skön over size tröja med ett par jeans. Båda av märket cheap monday. Ville känna mig ett men känslan. Höst, stickad, jeans. Får ni också den feelisen? Att ni börjar längta efter att få köpa den perfekta tröjan och halsduken? Eller är det bara jag som är smått höst tokig?
 
Hittade den perfekta höst/vinterjackan på Wautsi, de stod Isabella på den. Den ska jag bjuda på åt er en annan vacker dag. Kolla in du också, massor med nytt hade dom fått in.
 
Bästa fredag till er fina Läsare!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar