8.9 2007

Sandra villa ha lite bröllop och bilder, inga kort på datorn, utan alla är framkallade, därför väldigt dålig kvalitet på korten. Vill endå bjuda på några små glimtar från vår stora dag. för 6 år sedan.
 
 
Att gifta sig.
Med mannen som man älskar.
Vilken lycka.
 
Vi vigdes i pedersöre kyrka. Här var jag lycklig, men insett att det bara var lite av den glädjen jag känner här och nu.
Just idag.

 
 
Puss på dej!
 
 Trivdes inte super i klänningen, den åkte ner över axlarna, idag kan jag se den som vacker, men då kände jag mej inte så där super duper fin i den. Synd.



 
Min blomm boll gick sönder efter vigseln, vilket var lite tråkit. Men annars var jag super nöjd med den. hade en enkel fläta  i håret med en gammal gulkrona fäst ganska långt ner på huvudet, som jag fick låna från en guldaffär här i stan. Dom tyckte säker att jag var lite tokig som skulle ha en gammal sliten krona på huvudet när jag en gång gifte mig.
 
 
Festen hölls i esse, med familj, vänner och släkt.
Men god mat och fina program.
 
Tacksam över att jag fått en underbar man.
 
 
Isabella
 
 
 
 
 
 
 
 
 





6 kommentarer: