Sista svetten med Annika

 
Blev smått överlycklig när jag fick köra mitt sista träningspass med denna  vackra kvinna
Den där Annika Rak som får en att ta i lite extra, och att träningen är grymt skön på samma gång som den är  fullständigt jobbig.
 Hon som tar en ut på isen i mitten av september, så man börjar fundera på kakao hela timmen efteråt. 
Hon som får en att le åt sådana där tokiga skämt, fast man bara vill grina.
 Hon som vet av alla de små extra musklerna, som man glömt bort.
 Hon som får en att känna sig stark  och osmidig på samma gång.
Hon som har dom ljuvligaste rörelserna.
Ja, idag lekte vi apa.
Hon som jag alltid kommer att beundra dagen efter, när jag inte slipper fram på mina ömma ben.
Hon som jag kommer att tänka på imorgon när jag försöker att ta mej runt på metalllpinnar.
Hon som alltid är Annika Rak.
Hon som alltid levererar.
Tack
 
 
 
 

 

2 kommentarer: