FAVORITEN

Just nu är denna favoriten på gymmet, jag försöker att träna upp mej lite för de långa skidturerna som jag "drömt" om ända sen våren. Försöker att se positivt på det hela och tror helt klart på att åka skidor i år med helt nya egna skidor kommer att ha stor inverkan på humöret och farten uppför backarna. Slirade ifjol runt med mannens, vilket inte var det lättaste uppför de branta backarna. Fick inte riktigt nått tag när jag skulle sparka på, visst i spår utan backar där jag bara fick staka på, oja men annars var det inget jag igentligen njöt av till max. Men i år kommer jag att göra det. Lite mera mentalträning mot backar och höjder bara så kommer det att gå fint fint.
Hur jag gör nedför?
Plogar, helt klart om backen är för gräsligt hög. Inget jag skäms för heller, faktiskt dehär med höjden blir värre för varje år. Så nej, nått vasalopp blir det nog aldrig.
Men kanske en vacker dag syns vi på fäbodaloppet? Vem vet.
Vilken favorit är din på gymmet?
Pssst ANNARS!
IDAG och IMORGON får du träna gratis på FITNESS CLUB, kom och bekanta dej med olika klasser och LPG och andra erbjudanden! På söndag från klockan 13:00 kommer jag också att finnas på plats och flera andra PT:n så RIKTIGT VÄLKOMMEN in och bara prata med oss om du funderar över något. Vi berättar gärna!
♥ Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar