GLÄDJE

Hade en toppen dag igår
Ni vet en sån där dag när allt känns helt okej.
Kunder som jobbar hårt för att nå sina mål.
Rödbrusiga glada människor.
Tror jag är inne på rätt spår efter 28 år
Det känns väldigt bra, och väldigt intressant.
 Jag känner att jag får bromsa lite mellan varven.
 Allt handlar inte om jobb.
Och allt tar sin tid i början. Som med alla nya jobb man tar sig an.
Att slå tillbaka 13 år tillbaka i tiden trodde nog jag aldrig att jag en vacker dag skulle stå här.
Drömmar oja. Men göra det.. njaaa...
Är det så för er också?
 Konstig känsla, vem var jag då?
Lycklig av att få växa.
Lycklig över dom jag har omkring mig.
 Lycklig över livet, vad det ger.
 Ta vara på dagen fina ni!


 
Gårdagens snabba lunch.
 
Hade tänkt ta den på stan, trodde skåpet var tomt.
Men alltid hittar man något.
2 ägg, pålägg i bitar och äppel, tomat.
Med en rejäl salladsbädd under.
Gissar på att det smakade bättre än att äta ute.
Enkelt är gott.
 
 
Isabella
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Man ska VÅGA följa sina drömmar..det har du gjort! Och det ska jag också göra när min skola är färdig. Helt andra drömmar än vad du har haft, kan jag tänka mig, men ändå :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det Nina!
      Hejar också för drömmar och mål! Nått jag också nu får jobba med att få människor i mål.
      Ljuvligt.
      Vore kul att höra dina drömmar också.
      Härligt att du tänker fullfölja dem. Go Girl!

      Bästa helg till er! ♥

      Isabella

      Radera