HEJ PÅ ER!

Nej jag har inte glömt bort er, men tiden rusar lite väl fort just nu, och kännar att jag knappt hinner jobba innan barnen ska hämtas. Det bara rullar och jag kan inte fatta att fredagen är här redan imorgon. Fredag är bra, men just nu skulle veckorna få bromsa upp lite. Bara lite.


Vi hade ledig dag på tisdag så vi for susandes till kokkola och lekte oss varma.  Barnen var super duper nöjda och mamma lika så. Skönt med lite andningspaus mitt i veckan.


 
2 timmar full fart.
Elton dyker ser ni väl?
Mammas vardagsmotion kom nog här denna dag när lilldamen skulle rutscha.
Upp och ner..igen igen!
Bra för både små och stora.
Sen blev det hamburgare och hem.
Skön dag med kusinerna.

 
Och nu sitter jag här med min goa vackra temugg.
Denna fick jag av Johanna i julklapp och de är helt klart mina favoriter.
Visst är det stor skillnad vilken mugg man dricker kaffe och te ur?
Precis som allt annat.
Skillnad, för visst är det skillnad ibland.
Nu ska jag jobba lite.
Vi ses lite senare idag.
Då jag bjuda på min grönsakssoppa.
Kanske en middagsräddare?
Vem vet.
 
Annas... idag.
Häng på!
 
Bodyburn 17:45 på studio Z.
 
Hoppas ni får en vacker torsdag!
 
Roligt att det dyker upp frågor hit under.
Fråga på bara, kommer att ta upp frågorna i skilda inlägg senare.
 
Kram
 
Isabella
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar