LYX LÖRDAG

 
Efter socker chocken var det att ladda om på lördag morgon.
Gymträning stod det på programmet.
Förväntingarna från min sida var inte så stora.
Med barn och gym kan man inte alltid ladda att man ska köra fullt.
Men roligt kan man ha.

 
På gång!
 
Palettraden min.
 

 
Hinderbana  är enklet och roligt.
 


 
Att leka lite groda mellan varven,
 är ofta mera utmaning för mej än barnen, helt klart.

 
 
Lite boxning ska dom ju också helt klart in på.

 
Pappa jag saknar dig.


 
Själv hann jag med lite löpning och benträning.
 
Kör ofta alla olika möjliga ben i denna.
Här slipper jag och lassa på ordentligt också.
Och ha stöd på samma gång.
Min träning lider lite nu mellan varven.
Eller den lider rejält så att säga.
 
Ska försöka sätta in mera planering nu igen.
Försöka.
Ett måste.
 
Här pågår uppvärming efter löpbandet.
 
 
Skönt så.
Grym kärlek för benträning.

 
Sen sprang vi på ett par nya skor.
Vilket var behövligt.
 
25 euro.
 
Ibland älskar jag mina stora fötter.
 
Hur har din lördag varit?
 
Kram
 
Isabella
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar