VECKANS BÄSTA

Veckan har bestått av jobb och att köra igång flera nya jumppa timmar. Känslan är grym när man igen får se era glada ansikten. Kan inte beskriva. Ska göra ALLT för att ni ska få den bästa träningen i vår. Effektiv, njutbar rolig träning som gör att den håller hela året ut. Eller hur?


 Har också jobbat i ny stad och fått träffa nya människor. Så kul!  Ser framemot en träningsglad vår med er.


Tack alla vackra härliga motiverade kunder, tack för alla puffar ni ger över att ni är glad att jag är tillbaka. Om jag kunde beskriva feelisen att få jobba med er. Om jag bara kunde.


Bästa kommentaren... Jag hittade sådana muskler jag inte visste jag hade.. den dök upp flera gånger denna vecka.  Då vet jag att jag lyckats lite. För det är den, just den känslan jag vill ha.


Önskar er en riktigt skön helg!

Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar