VECKANS FYRA KLICKAR

 
Veckans måste.
 
Inget slarv med mat och mellanmål.
Nu blir det mera planering igen när jag kört igång med  jumppa timmarna.
Ska se till att jag alltid har nått extra mellamål i träningsväskan.


 
Veckans morgonmåls tips.
 
Jag älskar gröt, älskar älskar älskar..
Alla möjliga grötar.
Gott och snäll mot magen.
Kombinerar dem med allt. Nästan.
Nu är jag inne på plommongröten.
Gott att koka med!
 

 
Veckans loppisfynd.
 
Allså värsta coolaste vårjackan åt Frun.
Förälskad.
Hel fräsig.
 
 
 Vackraste matbilden... nånä... Veckans hyss.
 
Tomas sa att jag skulle kolla osten när jag kom hem.
Vadå?
Jag vek mej av skratt när jag såg den.
Hur hinner hon?
Formade ostskivor hos oss nu.
 
 
KRAM
 
 

7 kommentarer:

  1. Hihhi! Jag skrattar åt plommonen och osten 😃 och jackan passar helt klart till dej!
    Kram!
    //Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) vadå plommonen. nästa gång ska vi koka plommongröt i Göteborg.. ;) Den är underbar och inte alls nött. helnöjd. DU har funnit i tankarna hela dagen du vet varför. ♥ skulle gärna bara flyga över.

      Radera
    2. Flyg, bara flyg!
      Nej, jag vet du har mycket på gång nu. Men skönt att få vara i dina tankar iallafall.
      Kram!

      Radera
  2. hahahaa, den va bra! (osten alltså :D )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den va nog helgens. Vi lär ska få se en del med den här damen har ja insett.. :)

      Radera
  3. <3 hejja Enya :) kul att "springa på er" idag! Ni utstrålar glädje alla damer !:) fina<3 å snygg jacka till fräsiga frun! :) kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA! Visst är det roligt att träffa människor på stan. Tack Fina du med! :) Ja den kommer jag att ha tror jag.... kram. ♥

      Radera