DEIJTA JOHANNA



 
Lunchade med min Johanna igår.
Vi har jobbat tillsammans i många långa år.
Hur gammal vi är?
Ja du.
 
Just nu sitter hon och väntar att liten i magen ska komma ut.
Och jag prövar nya vingar.
 
Därför får vi börja ta in nya vanor och träffas på riktigt.
Vilket är toppen roligt.
Jag känner Johanna rätt bra.
Men ännu roligare är det nu när vi verkligen kan prata annat än jobb.
 
Hon är en såndär varm Johanna.
Som alltid doftar gott och kramas hårt.
 
Tack Fina för en vacker start på veckan.
 
 
 
 
 
Glad och alltid fräsig.
 Snyggt klädd.
Fast en liten tar plats!
 
 
 

Jag själv kände mig lite halv hängig i mina jeans.
Men alltid så känner jag inte för dom där taijta.
Väldigt sällan faktiskt.

Löst och ledigt faller nog stilen på mera i min vardag.
Vilket också passar mitt jobb väldigt bra nu.
Konstigt nog trivs jag som bäst då.
Skön ska det va.

Hittade dom här vackra i mannens skåp, gabba jeans från Wautsi.
Ljuvligt sköna.
 
Tror jag kommer att nöta dom en dag eller två till.
 
Skön onsdag till er!
 
 
Isabella
 
 

2 kommentarer: