FÖRELÄSNING FÖR GYMNASIET


Idag höll jag föreläsning för gymnasiet.
Super glad att att jag fick dela hälsodagen med er!

Bjöd på  hur få igång träningen?
Och hur träna för att få resultat?

3 timmen höll jag 
Äta rätt.

Enkelt eller hur?

Tänkte jag när jag senare dök ner med en kaffekopp och ett upplägg smörgåsar hemma.

4 timmen höll jag en enkel cirkelträning lite crossfit inspirerat ala Bella

Grymt jobbat GÄNGET!




Älskar att försöka inspirera.
Lära.
Ge
Träffa härliga människor.

..... och så fick jag dricka kaffe i lärar rummet och äta chokladkakor.
Ni minns ju hur fusk det var i lågstadie när lärare fick mumsa gott på rasterna.

Nu var det jag som mumsa innan.
ÄTA RÄTT föreläsningen.
Kände mig lite vuxen en liten stund.

Kvällen bestod av ett super gott bodyburn gäng.
Som alltid


För att sen dra vidare och köra kurs med gänget mitt.
Som gav allt och lite till.


Tack alla vackra underbara människor för att jag får jobba med just er.

All kärlek till er
Ni ger.


Isabella




2 kommentarer: