VÄLMÅENDE FÖR CHAUFFÖRER

Har idag fått hålla en heldagsföreläsning för första gången. Ska jag vara hel ärlig så var jag nog lite nervös. Men bara lite, hade ju prövat på lite tidigare. Så morgonmålet gick fint ner. Men kanske inte så konstigt om man ska prata i flera timmar att nervositeten sitter i lite. Hade ett gäng härliga chaufförer blandat med egenföretagare och byggare. Dagen rann fram super snabbt och efteråt kändes som om jag inte fått fram hälften av vad jag skulle säga. Början kändes lite knaggligt men sånt får man ta. Sen löpte det lite bättre. Gänget var toppen, humor och glada skratt. Sånt gör ju också massor. Jag tror jag börjat gilla detta på riktigt. Att försöka inspirera och motivera som föreläsare är också väldigt spännande och roligt. Att få träffa nya människor som ger mig nya intryck och inspiration. Jag har massor att utveckla ännu, men sånt är ju bara roligt och spännande. Jag är sällan riktigt nöjd med det jag gör. Har alltid nått jag vill förbättra. Så nu mot nya delmål och mål inom jobbet. Super nöjd att jag vågat. Glad för vänner och nära och kära som puffat på att jag bara ska våga. Ni som trott på mig. Ja just ni borde få en stor kram just nu. ♥



Tack för en toppen dag.
Nu vila i soffan efter tuff vecka.

Skön helg


Isabella

1 kommentar:

  1. Härligt Bella, du är bara du :) Toppen, du kör och du vågar. Bra!! Lite fjärilar i magen är bara hälsosamt ;)

    SvaraRadera