BALKONG FRUKOST


Frukost på balkongen.
Nått vi ska försöka att utnyttja till max nu i sommar.
Speciellt när barnen är hemma och vi inte måste rusa någonstans.

Det ska också få va mitt nya arbetsrum i sommar.
Prövat på lite redan.
Det kommer att bli toppen.
Ska piffa till det med lite blommor.
Och lite träningsredskap.
Ska bjuda på lite bilder åt er sen.



Är inne på mitt andra morgonmål.
Ibland är jag uppe flera timmar innan barnen.
Då hinner jag jobba lite smått och hinner äta mitt första förstås.
Morgonmålet är min favorit på hela dagen.
Min andra favorit mål är efter träningen.


Efter att ha tuggat lite scones är gungan en storfavorit.
Lillasyster väntar på sin tur.
♥♥


...och jag sitter och bryter små bitar av brödet och dricker lite väl mycket kaffe...


Vadå morgon face?

Enya tyckte mamma också skulle ha mössa på.
Hon hade för att hon var lite våt i håret.
Min döljer bra morgon frisyren.
Så hon har bra funderingar mellan varven.

Vi njuter av en ledig måndag.
Full laddad för en ny vecka!


Isabella




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar