ÄLSKADE FLAXET



♥ ♥


Äntligen fick lilldamen fast en katt, annars har hon försökt att jaga dem och ropa kisseeen! Vilket inte har lyckats så bra.


Vi hade lyckat med rött tema idag..


Lite röda näsor stör inte barnen, de vuxna frös nog mera.


Fart fart faart..

Familjeliv en vanlig lördag.
Kommer att gömma dessa lördagar långt in i ♥:at sen när hösten kommer.
Ofta blir det mera rullning då, och det blir mera TO DO.
Nu försöker jag varva ner en hel del.
Eller vi rättare sagt.
Skönt.

Dock kommer jag inte att minnas nått av sommarvärmen idag.
Isande kallt så vi fick packa på oss en hel del kläder.
Ibland är mitt packande till nytta iallafall.
Om vi ska se nått positivt med kläderna.

Vi tillbringade dagen på Toivonens djurpark, eller någon timme.
Sen blev det nya skor åt lillkillen.
Sen hem, vila, mat och uteliv på två ben och cykel.
Hela flaxet.

Njutbar lördag som vi avslutade med laxpaj och lite annat smått och gott.

Ibland kan jag bli så trött på farten i livet.
Dessa dagar ger mig allt jag behöver.
Detta är nått som jag verkligen inte klarar mig utan.
Kom ihåg att ibland se över dina prioriteringar.
Så att vi inte måste ångra oss senare i livet.
Dom du har nära betyder massor.
Och dagarna kommer aldrig tillbaka.
Aldrig.


Jag älskar när man bara får släppa dagen, tiden, måsten.
Och bara fokusera på familj och kärlek, mat och att andas.
Mitt liv.

Hoppas ni läsare också haft en toppen dag!


Isabella






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar