INSPIRATIONEN

Saknar den.
 Vet inte var jag ska hitta den, nya bodyburnen ska ta form idag var tanken.
 Hur jag ska forma den så vi får maximala upplägget.
 Viktigt, att den har Isabella stuk, och håller lite formen jag haft.
 Eller?
Tänker jag för mycket?
Kanske.
Bara köra på?
 Kanske kliva ur zonen lite.
 I fredags körde vi lite annorlunda, undrar om jag vågar köra den idag också. 
Vet inte.
 Ibland är det svårt att veta. 
Vad folk vill ha.
 Somliga gillar, andra inte, lika så är det ju med rosa och lila och svart och vitt också.
 Eller hur?
Jag vet vad som ger, men träning ska ju också va nått som är roligt och passa alla liksom.
 Bara kanske lite måste ibland, men ändå roligt.
 Bra känsla liksom. 
Hela vägen igenom. 
Kanske det blir lite som i fredags.
Kanske det.
Kanske inte.

Huvudsaken är att få er svettiga och glada.
Det jobbar jag alltid på.
Kanske vi ses i veckan?


Isabella



1 kommentar:

  1. Nu blev jag nyfiken ;) Vad månne programmet innehåller, ikväll blir det studion :) Upp ur svackan.

    SvaraRadera