MIDSOMMAR MED FLAX


Vi firade midsommar vid mammas och pappas villa.
Fina i sina stora lurviga tröjor.


Vi badade tunna och jag är överlycklig att jag inte behöver tvinga ner mig i is potten mera.
Lyxigt.
Bikinin får börja följa med igen.
Kan va dax att börja öva hur man bär en sådan.
Lite dålig på just det där med bikini och bekväm känslan.



Ja ni, här är maräng tårtan som slutande i någon slags tupla kladdkaka på egen risk recept.
I och med att jag blandade helt fel från början och det bara inte fanns glatt bakhumör på lagerhyllan.
Börja om fanns inte.
Utan försöka göra nått av misstaget i stället.
Då blev den platt och brun och kladdig.
Istället för hög och ljus och frasig och fin.

Livet liksom



Man vispar grädden för hand på villan, mitt ute i det vackra.
Den blir fluffigare och godare!



Hon är en riktig mysa Maja nu för tiden.
Försöker att ta vara på stunderna. 
Tacksam



Och killen som fått tag i kameran.
Här försöker han nog föreviga moffas spis.
Eller kanske är det första selfies bilden?


Klick på er mamma och papsen.. 


Midsommar utan strumpor och skor..
Eller hur?
Trippel tröjor och ullsockor..

Palett kvinnan är ändå lycklig över helgen.
Vädret stör mig inte det minsta.
Lycklig över familj och vänner som vi träffat.
Lycklig över att vi har en hel sommar framför oss med lite mera ledighet.
Lycklig över att bara kunna slappna av och njuta av nuet.
Så fortsätter vi.
Bara här och nu.

Skön vecka till er fina!


Isabella









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar