TANKAR


Mina hamsterkinder har åter hittat formen.
Livet behöver lite hamsterkinder ibland.

-Hon såg glad ut fick jag höra igår när vi sprang, alltid gläder det någon att man  ler.
Och ofta ser man lite lyckligare ut med lite gladare kinder.
Inte konstigt  heller att man ser lycklig ut nära målet.

Nåja.
Nog om detta.
Larsmo brudarna levererade.
Detta var det viktigaste på förmiddagen.
Och sånt gör mig också lätt skrattande.
Att dom jobbade.



Kaffe Kaffe Kaffe.. sånt behövs när man planerar en tidig morgon.


Lunchen så blev en enkel sallad och Pepsi max vida vattnet.
Med smutsiga skor och händer.

Sällan jag tar till limsa, men ibland får jag riktigt sug.
Så tre gånger i året är nog ett måste.

Ensam
Tanka och tankar liksom.
Ibland är jag rätt ensam.
Nått jag behöver.
Ensamvarg men ändå  flockdjur.
Gillar att jobba med människor, och i grupp.
Älskar att träffa människor och prata.
Men släpper sällan någon riktigt nära inpå ♥.
Där kommer ensamvargen in.
Vilken tur att livet formar oss lite.
Formar om liksom.



Vattnet ger ro.
Blåsten bet i kinderna.
Och jag känner sommar och lycka.


Isabella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar