NEXT LEVEL


Kommer att starta upp en NEXT LEVEL kurs på studio Z  från och med fredagen den 1 Augusti, kursen är nästan full, men tar in några ännu om det finns intresse.  

Vi kommer att träffas i 6 veckor 1,5 timme per gång. Vi tränar och vi har ett tema varje gång vi träffas. Vi kommer att testa på styrka, löpning och core träning och allt där i mellan.  Vi kommer att ha en träff senare också efter ca 10 veckor. Så att man inte släpper allt som man påbörjat.

Korta föreläsningar varje gång. Fokusen kommer dock att ligga på träningen som ni ska använda sen när ni tränar ensam. Träningsprogram får ni med, dock anpassad till hela gruppen. 

Vi kommer att ha en hel del om kost och mat, vi fokuserar på kostdagbok i 2 veckor och ni får personlig feedback på maten.

Vi jobbar i grupp och vill man kolla vikten fettprocenten, med mera är det helt ok.

Ni kommer att ha mig i 6 veckor, där ni får fråga och kolla upp saker ni funderar över. 
Kom ihåg att använda mig som bollplank när ni har möjlighet.

Jag jobbar för livsstils förändring och att man ska må bra och kunna tycka om sig själv, att också hitta en träning man tycker om och att få in det i sin vardag. Träning och mat ska vara något som flyter på och inte va så krångligt. 

Jag vill ge dig en kick i rätt riktning, dit du vill nå!

Har sett vackra resultat i tidigare grupper, Next level gruppen som jag hade sist fortsatte till och med med gemensamma träningar. Otroligt härligt att se!

Ta chansen och häng med du också!

Priset: är 175 euro 

Anmäl dig på : 0503472036 eller via mail isabella.maenpaa@multi.fi

Varmt välkommen med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar