NJUTBART


Nu kör vi!
Alla med.
Sköna typer.

♥ ♥ ♥




Eller hur?
Tack Heidi!


Pappa kan han, rätta svinget liksom!


Man får turas om med damen.
Igen igen IGEN..
Var hennes önskemål.





Du är allt jag nånsin önskat.

Lite så kan man förklara helgen.
NJUTBART
För det har vi gjort.

Flera timmar på djurpark med Fina "tant" Anita. 
Vilken avkopplande fredag.

Vi har fått andas havsluft.
Äta god mat, och bröd från skorpan.

Jag älskar nuet.
Jag älskar sommar.
Jag älskar oplanerade dagar mellan varven.


Isabella


2 kommentarer:

  1. Ojj Va härliga foton från villan! Dagen på djurparken var toppen, men grisen hmm... Jo jag hade respekt för den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo grisen var nog lite för lös.;)
      Vi hade en toppen dag där ute.
      De är ju för underbart!

      Radera