SNACKS


Topp H&M och shortsen klippte jag av här en vacker dag.
Herr byxor som hängt med sen jag var 18 år.

Snacks i kokosform

Som vi njuter.
Värme villa familj, mat.
Jag älskar att tiden bara släps och ända måste är att äta nått mellan varven.
Dök igår in i en bok och levde hela halva dan i bergen i Amerika bland kärlek fiske och sjukvård.
Ni vet en såndär bok som man nästan kan sätta fingret på vad som kommer att hända.
När de kommer kyssas och att dom kommer att bli tillsammans, ja allt liksom.
Men ändå förlorar man sig helt i historien.
Skönt för hjärnan.

Ofta när vi slappnar av så blir det en hel del smått och gott.
Semester är semester och i och med att Tomas bara har en ända vecka i sommar så tar vi ut den till max.
Försöker att inte äta choklad varje dag, försöker.

Jag blir enormt sur och tvär om jag får i mig för mycket socker.
Så man kan läsa av mig ganska snabbt om jag ätit för mycket glass eller nått annat.
Man får hitta sina små knep om suget blir för stort.

Jag och syster besökte Malins cafe  i Malax (På FB hittar du det under Malins mathantverk cafe och butik) Där hittade jag MEGA stora kokos flarn.
Och kokos älskare som jag är åkte så klart påsen med hem.
perfekt snacks under semestern och mina små läsarstunder eller till kaffet.
Ska testa den med mörkchoklad också. 

Mumsfilibabba.

Idag ska vi heija på löparna i i värmen.
Jag avstår ännu i år, löpt en hel del denna vecka och känner att formen får slipa till sig lite.

Efter att jag besökt Jonas Roslund har löpningen börjat fungera på ett helt anat sätt.
Ångrar att jag inte tog tag i det tidigare, möjligen kunde Stockholm Maran då ha blivit av.
Ryggen fick fixas till på flera ställen, muskelhinnan satt fast på hela baksida låret.
Höften sned, vilket i sin tur hade dragit mitt knä lite i fel riktning. 
Så inte konstigt att det inte läkt riktigt som det skulle.

Men nu känner jag att mitt knä börjar fixa mera i löparskorna. 
Ska försöka hålla kvar löpningen i höst, så ska vi se om maran ändå blir av före jag passerar 30 stolpen.

Önskar alla lycka till idag!


Isabella







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar