INBJUDAN TILL LÖPTUR

Hej på er! 

Jag lovade ju er att jag skulle bjuda med er på en löptur denna vecka.
Så klart satsar vi ju på en A till B tur.
Rutten kommer att ligga runt 7 km, som sagt ingen lång länkki, det kan vi ta senare in på hösten om det finns intresse.
Vi kommer att starta hos oss, här på marstranden söndagen 17.8 klockan 11:00 och målet är hemligt ännu. Målet bjuder förstås på en liten överraskning!

Gratis löptur så klart, ända ni behöver är glatt humör och lite löp i bena.
Du behöver inte vara rädd att länkkin blir i någon rusningsfart.
Du hinner med!



Jag hoppas du vågar hänga på!
Ta din kompis med!

Anmäla dig till mig via Träningspaletten på FB eller via Meddelande.

Varmt välkommen med!

Få lite löp inspiration inför hösten.
Kan behövas lovar jag.
För i oktober ordnas rosa loppet på Fitness.
Något som du gärna vill vara med på.


Isabella






2 kommentarer:

  1. Kan man även komma med ett barn i vagn?:) Vagnen gör ju att tempot inte blir det snabbaste...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du är van att springa med vagnen är det helt ok för min del att ta med!
      Vi behöver inte hålla samma tempo allihop räknar med att det kommer att vara lite mix.
      Välkommen! :)

      Radera