LÖPGÄNGET


När man får börja en söndagsförmiddag med ett sånt färg glatt gäng kan det inte annat än bli bra.
Många har visat intresse för inbjudan och jag är rätt stolt över att så många vågade anmäla sig.
Smått pirrigt för en Isabella också att få träffa nya människor.

Gänget löpte super bra och alla kom solklart igenom.
Vi löpte i lite olika farter vilket gick bra när vi var så många att ingen lämnade ensam.
Jag sprang lite fram och tillbaka och och försökte få alla på rätt spår.
Bra intervallträning.

Nästa gång kör vi samma rutt, kanske med ett annat mål.
Denna gång avslutades A till B rundan vid Aspegrens med picknick.
Tack alla för att ni kom.
Ni gjorde söndagen.


Taggad var de också.


Glada..


Eller hur?


Allt jag krävde...
Och det gav ni.

Glädje och lite löp i bena.

Wow säger jag bara.
Detta gör jag så gärna om med er.
Kanske du också då vågar hänga på?

Det kommer flera inbjudningar.
Jag lovar.

Kram på er, och riktigt skön vecka!


Isabella


4 kommentarer:

  1. Super roligt att löpa i grupp!! Vi kommer absolut igen. Både mannen och jag trycker på gilla :) Tack bästa Träningspaletten för din inspiration <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa gång ska jag också försöka få lös min man, så att han också kan hänga på! Mera män med, heija! Jag var så överbubbligt lycklig att folk ville hänga på. Jag kände mig som ett yr litet höns när jag for fram och tillbaka. ;) Ni ger inspirationen. Ni äger liksom. Tack. ♥

      Radera
  2. Sorry, mitt yrande här nu. Jag försökte göra en kommentar, men den föll väl bort. Du nämnde nåt om ett rosa lopp i oktober, var hittar jag info om det? Vi hade Meteroritmaraton här i Solf i lördags och jag blev sugen på flera lopp här nu på hösten. (p.s. det var jag som kom fram och pratade med dig på West coast race i juni, om du minns? d.s.) Tack för en fin och inspirerande blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sonja!

      Va kul att du lämnar spår, rosa loppet kommer att hållas första söndagen i oktober för cancer, ett välgörenhetslopp, så ingen tidtagning utan bara för den goda sakens skull. Kan sätta mera info närmare, bara vi får allt på stället. Va roligt om du dyker upp i Jeppis. :)

      Ha en riktigt skön vecka!

      Radera