MALLORCA


Finaste Gänget.

Linda
Marika
Tanja
Anita.

Vi bodde på olika hotell som var bra bit ifrån varann, vi hade trott det skulle ligga närmare.
Men sånt får man räkna med. 1 kilometer blev till några till.



Mina rea skor tog priset.
Dom traskade jag helst i.
Inte de vackraste, men bekväma.


Släppt allt vad som heter vad man borde äta.
Detta var en vanlig syn eller mega stora pasta tallrikar.
Säkert mera pasta än vad jag äter under ett år. 
Kolhydratsladdning en hel vecka kan man lugnt kalla det.



Poolen första kvällen.

Låg en del här.
Vädret ha inte alltid varit på vår sida.
Men semester är semester ändå.


Kolla in.
Vem får i sig pastan?
Undrar om v fick en pasta påse på var.
Heija bara.

Ser inte så bra ut, men smakade helt okej.
Detta var andra kvällen, vi möttes halv vägs och åt  tillsammans.




på instagram hittar du oss på #wellnessinmallorca



Hittade mitt hem.
Då jag blir gammal och bor på heltid här ute tillsammans med mannen.


Gänget var på G i Palma.


Älskade fasad.
Drömmer om ett sådant hus också.


Anita pausar ute längs strand promenaden.



Sköna varma kvällar.


Vårt SPA på hotellet.


Hotellet

Drömde om att få sätta Anita i krukan, men hon vägrade.
Vore väl en cool bild?




Hoppeli hopp..
Detta älskade jag mest.



Denna syn var ljuvlig.
Bästa med hela resan.



Oliver smakade som godis



Lite väl lite tränande i jämförelse med mat.
Så denna vecka får nog vi ta i lite hårdare.
Borde finnas en del reserv.




Somliga dagar var lite gråare...


Och somliga lite gräddigare..
Som ni ser.


Min vackra rumskompis.



Snart flyger vi hem.
Sista kvällen och hemlängtan kändes ordentligt.


Hittade min bil.



Kaffet var nått jag saknade.
Maten fick man grym leda på.

Så nu sörplar jag kaffe och gör grönsaksgratäng med äkta finskt kött.

Vi hade en fin resa.
Vädret hade jag önskat skulle ha hållit sig lite soligare.
Men annars så är jag en erfarenhet rikare.

Lycklig att va hemma och börja jobba igen.
Känner att energin är på hög nivå och har en hel del att hugga tag i nu imorgon.

Härligt.

Skön söndag!


Isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar