LIFE


Veckan efter resan har handlat om dessa och våra familjer.
Både pappa och svärfar har firat jämna år så det har varit fest hela helgen lång.
Jobbet har också tagit sitt.

ROSA LOPPET kördes ju också i söndags vilket blev ett riktigt TOPPEN lopp!
Glad över att så många människor ville delta i välgörenhetsevenemanget.
Som fortsätter hela månaden ut.
Nästa helg blir det föreläsningar och FUN for KIDS.

Jag börjar få lite bättre flyt och rutiner vilket känns skönt.
När min kära jobbdator inte är hemma så är jag verkligen hemma nu när jag är hemma.
Nästa vecka har vi inplanerat mera ledighet och lathet.


Vi har festat.
Mat och mat och min stackars mage vill inte återgå till normala portioner.
Efter en vecka utomlands och fest på fest.
Hungrig hela tiden.


Hemma lite mitt i dagen idag.
Förbereder middag vilket jag vet uppskattas av mannen som Är hemma med våra små ikväll.
Jag jobbar i vackra Nykarleby.

Ofta ser mina dagar ut just så.
Förmiddag jobb, ledig lite i mitten av dagen och sen jobba kväll.
Inte alla men många.

Och jag trivs med att få göra det jag vill, och sätta upp som jag vill.
Vara den jag vill och inte ha någon annan som säger till.
Träffa människor för att sen få krypa tyst upp i soffan för mig själv med en kaffe.
Bestämma vad jag tar på och inte.
Tacksam



Idag klär jag mig lite höstigt.
I grönt Odd Molly 
Och senapsgul skarf.

Hösten är den vackraste årstiden.
Dock är jag frusen av mig.
Känner att jag borde hitta världens störta varmaste höstjacka.
För att hålla värmen.

Hoppas ni läsare har fått en skön höststart.
Vill puffa för att man på Studio Z denna vecka kan träna gratis om man är man eller kille!
Ta med honom vetja!

Tomas har lovat hänga med på uteträningen nu på onsdag.
Ska bli kul att få visa honom mitt jobb.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar