KÖPMANNAMÄSSAN

Hej på er!

Här är det lite dött för tillfället.
Tiden vill inte räcka till och försöker tänka familj när jag är hemma mellan varven.
Är inte alltid toppen på det planet heller. 
Men försöker.
Vem är väl det.

Många har frågat om Fetaklabbi del 3 och jag har grubblat om jag ska sätta ut eller om jag ska låta vara.  Dels för att det lägger ut en ganska rejält som människa. Dels för att jag kanske inte bearbetat allt till 99 procent ännu. Vilket jag fick erfara för en tid sen. Jag vet inte. Kan hända att det kommer i framtiden. När allt satt sin plats. 
När allt stämmer liksom.
Funderar.

Annars!
I helgen hittar du mig på köpmannamässan med Studio Z.
Kommer att ha ett erbjudande att man får ett 5 gångers träningskort till studio Z vid köp av  en träningspalett.

Kanske en tränings julklapp för dig eller någon vän?

Ett av mina favorit göra i mitt jobb är nog detta.
Att motivera kunder och köra klasser.
Hoppas vi ses i helgen fina,
vårt glada gäng pratar så gärna och svarar på frågor!




Isabella

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar