KappAhl


Dagens.

Har hängt vid kappahl några timmar med sköna qvinns och glada kunder.
Massor av ögongodis  i klädväg också.

Man blir lite så där vårgalen och inser när man kommer ut att vårjackan var nog lite för tunn ännu.
Ja ni vet man prövar ju alltid lite för tidigt.

Jag gillar färg.
Speciellt i träningskläder.
Man blir glad och pigg av det.

Dock är jag rätt så tråkig till vardags.
Då blir det ofta i svart.
Om det inte är fest på gång.
Då kan det svänga lite i andra diket liksom.


Ett par tränings taijts fick hänga med hem.
Och en 80-tals inspirerad tröja.

För mig är det enormt viktigt att kläderna sitter bekvämt.
Att de har bra passform och är bekväma.
Och det levererade kappahl.


Barnen hade massor av fina träningskläder i butiken.
Så härliga färger där också.



Bra som jag är.
Just därför fotade jag denna.
Just för dig.

Bra som jag är.
Tänk på det nästa gång du klagar på något.



Denna pingla hängde jag med idag.
En sån där glad en som har riktigt skön humor.
Martina som kör grym bodycombat på studio Z!


Är du inte medlem redan?
Då ska du hänga på.
Erbjudanden kommer ofta!

Och du har ju inget att förlora.



Vad skulle jag valt om jag inte hade valt träningskläder?

Jag gillar att klä mig fint.
Min lilla last som sitter i ännu mellan varven.
Dock har man ju fått släppa en hel den på den med åren men det lilla måste finns kvar.

Idag väljer jag bekvämt både till fest och vardag.
Dock får det ju gärna vara nått häftigt.

Idag skulle jag ha valt en svart och vit  mönstrad kofta med stora ärmar och ett par jogger Jeans!
Dom såg grymt sköna ut!

Massor av vackra Jeans hade de i butiken! 






Drömmer om att mannen mjuknar en vacker dag och tar på sig en sådan.
Det vore kärlek i klädväg det.


Tack för oss!
Detta gör vi om.

Fick träffa många fina kunder och glada positiva!
Timmarna rann iväg.

Nu blir det att mysa till lite i soffan efter två intensiva dagar.
Imorgon blir det Tampere och skolning.
Fint så!

Sen tag i ny vecka!


Skön helg till er!

Isabella




2 kommentarer:

  1. Wow för 80-talströjan! ;)

    SvaraRadera
  2. Ja! Den är jätte fin och skön. bra med Jeans också!

    SvaraRadera