SÅ NÖJD

En lugnare vecka kommer in. Pustar ut. Så skönt. Jag är så nöjd i detta nu. Att bara vara här, ja just här. Inte jaga nått bara njuta. Vad då jaga? Tiden, ni vet. Vi har årets vackraste årstider på kommande, och jag är glad att barnen fått va friska i vinter. Lycklig rättare sagt. Troligtvis kommer det denna vecka när jag vågar skriva ner det.

Fick idag en kommentar om att jag är väldigt positiv, ser positivt på saker och ting. Fast det var i en situation där det kanske inte fanns så mycket glädje. Livet lär att se det positiva. Med positiv tanke kan man göra mycket tror jag. Inte negativa tankar, de tar ner och tar tid. Fast man har en dag som inte är den bästa, varför välja att göra den ännu gråare? Ja varför?

Varje dag är unik. Varje minut sekund som du lever och andas, ingen dag kommer åter. Så varför inte försöka glädjas åt de små sakerna just då den där gråa dagen.
Jag tror att allt går. Om man vill.
Just därför positivitet idag.
Det behövdes.

Ser framemot denna vecka med spänning. Lite smått och gott annorlunda än vad som brukar komma.
Ni får läsa mera om det senare i veckan.


Ikväll hittar ni mig vid Studio Z 

Bodypump 16:15
Bodyburn 17:30


Ses alla fina där ute!


Isabella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar