BELLAS GOA HAMBURGARE

Vi har haft helg. Med kalas, vila, lite träning och vänner.
Vi har firat vår Max som blev 4 hela år. ♥ Här kan du kolla in CaisaK om du känner att du har brist på tid och energi för att få till ett barnkalas, Ikea har jättehärliga  färdig ihop plockade paket för barnkalas, vi hade också det när vi firade vår 3- åring. 

Vi blev bjudna på en underbart god kycklingsallad och varm frukt i ugn med coco.
Det kan ju bara inte vara fel en skön lördag.
Hon får alltid till det syster yster.
Och jag älskar deras mysiga hem.

Lördag på dagen så blev det det vanliga.
Jobba på förmiddag med hurtiga damer och män på Fitness, och så träna lite efteråt.
Mannen jobbade så jag fick som uppgift att fixa lunch åt hungriga män efteråt.

Det kom lite plötsligt så det som var tänkt till lunch blev till nått annat för att få alla mätta.
Det blev hamburgare med Lax och bacon.
Man tager vad man haver liksom.

Dock blev dom rätt smarriga, så tänkte att kanske det är nått vi kan ta till när killen fyller 6-år på lördag. Och så kanske ni vill göra goda hemma gjorda hamburgare nån vacker dag.
Så därför bjuder jag på dem åt er också såklart.

Vad gör ni till barnkalasen?
Ibland känner jag att jag tappar inspiration på bakfronten.
Var hittar ni inspiration?
Enkelt och gott gillas.



Hoppas ni får en vacker vecka med god mat och svettiga träningspass!
Kolla in dagens utmaning på bellaspaletten på INSTAGRAM!

Den vill du inte missa.
Super träning om du  inte slipper loss hemifrån idag.

Här har jag slipat in nytt BODYBURN program på Studio Z tills ikväll.
Det kommer att bli fart och sjuka muskler. ♥

Mums!
Vi ses!


Isabella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar