LÖPARPALETTEN



Mina damer.
Min LÖPARPALETT

Jag är så glad i er.
Bilderna får tala.

Ikväll körde vi styrka med damerna.




Glädje..


I Luften mera än i marken, det måste man ju vara när man löper också.
Men det vet ni ju.
Det kan dessa.


Hon som körde hårt i gång trots operation i bakfickan.
Glad att ha dig med Mia.



Jump it ♥

Denna får ni se upp för i spåren.
Hon heter Kung och springer som en sådan.




TILLSAMMANS är vi STARKA


Vi har roligt också.
Tillsammans gör vi det.


Sis kom igen!




Fart och fläng och häng är lyx med dessa.


Sammarbete jobbade vi på idag!
Nått som är jätte viktigt när vi ska jobba vidare.


En grupp jag är så stolt över, här hade vi några borta, ni ska nog få en hel grupp bild av oss senare i vår. Jag lovar att ni kommer att träffa på oss på olika lopp också så klart.

Ropa och heija lite  extra när ni ser löparpaletten kommer löpande, det är de värda.
För de jobbar hårt.

Tack för en vacker arbetsvecka.
Skön helg

Isabella

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR färgglada träningsskor!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja med!
      Och nej jag har inte tvingat dom till färg, dom kör så gärna själv i färg min fina Palett.:)

      Radera