TRÄNING TILL HÖSTEN

Hej alla!


Typ sådär är ni vana att se mig. Svettig och nöjd. 
Det sa bara smack så var fyra veckor över men bra så för jag längtar efter Rutiner jobb och er! 


Imorgon hittar du mig på FITNESS där kör vi en Power Circuit från morgonen på gymmet 9:15 bara att anmäla dig och hänga på! Skönt att svettas från morgonen.

På måndag kör även Löp och Styrka igång 17:45 i Hamnskogen från Studio Z! Bara att droppa in där vid parkeringen/spåret. I nya schemat som börjar i mitten på Augsti hittar du mig även på bodyburn och bodypump.

Denna månad kör vi ju Uteträningar ännu från måndag 3.8 kör vi igång i Jeppis/hamnskogen 18:45 tisdagar/ larsmo 20:00 Onsdagar/ Lepplax 20:00 Torsdagar / Ytteresse 19:00! Alla med!kom ihåg att du kan droppa in ännu när du känner för.

Alla kunder är välkommen att ta kontakt, både nya och gamla. Har en del nu i augusti men senare i höst är jag redo att ta emot flera.

LÖPARPALETTEN som startar 17.6 meddela gärna denna vecka före tisdag om du vill ha en plats i den, ryms möjligen ännu två med! meddela också om du inte kommer med. Bindande anmälan från Tisdag.

Träningsresan har det varit bra intresse på!
Så där ska du meddela också om du är intresserad också!
Så får ni mera info inom kort.


Önskar er en träningsfrisk höst
Hoppas vi ses i svängarna!



Isabella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar