TORSDAG

Vi har torsdag. 
Tanken var att jag skulle städa idag.
Städa diska vika handla.
Normala saker som måste göras ganska ofta och som tar tid.
Vet ni, jag har försökt få till det, men det blev bara handla och lite små plock.
Och så plötsligt var det mat, äta spilla mjölkglas, torka, laga undan, skaffa cirkus biljetter.

Och så ville hon ha kaffe.
Livet.
Somliga dagar, det flyter inte riktigt som man tänkt.
Men vad gör det.

Nästa vecka på onsdag kör vi igång på riktigt i familjen. 
Stora killen till förskolan, lilla damen till dagis, mamma på jobb och pappa på jobb.

Jag tror att det blir bra, sovit har vi gjort i sommar, man känner sig utvilad på riktigt. Men helt klart har man saknat värmen och solen. Längtan efter lite brunare ben och riktig avkoppling på stranden några dagar. 

Vi rullar på, vi har inget nytt på husbyggarfronten, där sitter vi lite fast. Önskan är att jag en dag ska få dela lite bilder och planer vi har med er. Det kommer att blir så fint. Bara vi skulle slippa vidare.
Vi drömmer och frun hon köper lampor till huset, hittade en ny igår. Mumma vad den kommer att bli fin i köket. Halvtokig i lampor. Eller hel.

Kom ihåg att anmäla ditt intresse till Resan 2016, intresse anmälan är uppe hela augusti och till 14 september, sen kommer mera info, helt klart kan man haka på efteråt också, men kan vara roligt att träffa gruppen som ska åka på förhand

Och ikväll ser jag enormt framemot att träffa Esse borna!
19:00 blir det uteträningar vid skolan!
Välkommen med!


Isabella



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar