KICK I RUMPAN

Vi har kört igång hösten, och  så underbart att vara igång igen med Bodypumpen och bodyburnen på Studio Z igen.Denna vecka har de också ett fint erbjudande där du som NY kund får 3 gånger gratis träning så har du inte testat studio Z gör det denna vecka! In och träna med oss vetja! Ta med en kompis! Våga testa NYA timmar! Våga utmana dig själv. Våga ta för dig, sätt in DIN  eller DINA timmar i veckan, din träning är också  väldigt viktig, du ska inte alltid sätta dig sist på listan, ibland måste just DU också få sköta om din kropp och knopp för att de dina runtom dig ska må bra. Mår DU bra, mår de omkring dig bra. 

För ofta är ju det den tonen och ursäkter som vi kör på hösten. Även jag, allt ska börja rulla, det är föräldramöten, träningar som kör igång för barnen, handla lite kläder och mat och när tiden kommer känner man sig bara trött. Plötsligt blir det mörkare ute, skönt och mysigt att tända ljus och soffan ser varm och skön ut. PRECIS så känner jag också. Och just när jag är som tröttast då tränar jag. Och det svänger som en pannkaka. Pigg och hungrig och lycklig känner jag mig efteråt och sjunker ner i soffan med ett gott kvällsmål.

Mycket handlar om planering, prioritering, så nu fina läsare, köper vi en kalender och sätter in vår träning i den. Och planerar för att hela familjen får. Nu på torsdag så kör barntimmen igång också på studio Z, så länge kan du som förälder dansa loss med Annika Stenhäll- Lill. Om jag kommer? Jo! Denna vecka jobbar jag faktiskt, men sen snörar vi på dans skorna och Enya tar sin frozen dans klänning och går i andra salen. två flugor i en smäll. Jag kliver ur min bekväma cirkel så att säga och testar kör nytt. 

Träning ska vara roligt, svettigt tufft, inte alltid, men något av dessa tre åtminstone ska vara med. Jag anser att för att kroppen ska vara glad så behöver vi hålla 3 timmar i veckan insatt träning. Och träning är inte promenader, det är motion, vi behöver jobba för att bli smidigare starkare och kryare. Så är det bara. Det finns inga genvägar. Träning är inte alltid bara roligt, ibland måste vi trycka på oss själva lite bakifrån.

Det betyder inte att vi måste ha träningsvärk varje gång vi gör nått, nej, träningsvärken kommer om du sparar det för länge mellan gångerna. Oftare träning, variation så slipper du den. ( Ibland)  

Hitta din form, väg och gör det!
Nu kör vi!



Här är några av de fina hurtiga qvinns som jag jobbar med!
Och vi har många  fler damer!
Bara att välja och vraka bland timmarna.
 Hos oss kan du träna säkert direkt efter graviditeten, ( efter efterundersökningen) Johanna tar väl hand om er. 
Under graviditet också?
Jodå! Passar utmärkt.
Är du osäker fråga oss!
Vad som är bra och dåligt.
Har också gått utbildning kring mamma träning och gravidträning, vi är flera av oss som också själv är mamma i vardagen.

Hos oss kan du boxa ut all ilska.
Du kan träna till dig glädje, smidighet, lugn, snygg rumpa. Precis vad du vill ha liksom!
JODÅ det syns vid prisma vem som tränar vid studio Z både framifrån och bakifrån. 
Så enkelt är det.
Hurdå?
Glädje och glada HEJ!   snygg hållning och rumpa förstås.
Vem vill inte vara med liksom.

Kolla in schemat HÄR
Bara att droppa in.
Ingen anmälan behövs.

Vi Ses!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar