TRÄNA TILLSAMMANS MED MIG

Vilken höst.
Vilket väder vi haft.
Och vad vi njutit.

Tanken har och är att jag skulle jobba mindre i höst och ha mera tid för barnen och familjen, efter en ledig sommar var starten rätt långsam och jag är glad över att jag lyckades med mitt mål.

Att jobba mindre har betytt att jag jag har flera lediga kvällar.
Mindre privata kunder och att jag försökt att inte köra igång nått nytt så att säga.
Mera tid för familjen vilket är nått som jag anser är det bästa valet jag gjort när vi haft möjlighet.

Dock är jag ju en människa som det börjar klia ganska fort i fingrarna om jag inte har nått nytt att sätta fingrarna på. Nått som jag får jobba med och sätta energi på och som ger energi tillbaka. Nått som ger resultat. 

Så nu när en ledig tid kommer lös på måndagar när löparpalett tu slås ihop med löparpaletten one så har jag beslutat att köra igång en ny TRÄNA TILLSAMMANS grupp.

Vad betyder det då? 

Att vi ska hitta träningen tillsammans.
Vi kommer att träna tillsammans!
Så roligt!

På gymmet, utomhus, inne testar på olika timmar också, och jobbar på hur vi ska hitta motivationen tekniken och självsäkerheten. 
Jag kommer att lära er hur man kan tänka kring träning, hur man kan lägga upp. 
Och hur man får ett avslappnat läge kring mat och träning.
Och hur vi ska tänka att få med träningen i vardagen.

Vi kommer att träffas varje måndag vi kör igång 9.11 och avslutar 11.1 2016 tiden kommer att vara klockan 20:00.
Kurspris: 250 euro / Gym avgiften betalas själv.

Jag kommer att hjälpa er med kosten och maten också om det finns behov av det, men i huvudsak satsar vi på glad träningsmotivation.

Är du intresserad?

Maila mig och ta kontakt fråga om du funderar över något. 
Målet är att vi ska vara mera självsäkra på gymmet och tekniken.
Och att vi ska få nya träningskompisar.
Och hitta nya mål tillsammans!




Isabella






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar