LUCKA 5

BOUNTY BOLLAR




I går kväll var det meningen att jag skulle ha några pinglor ♥ på besök.
Fredagaskvällen som jag hade sett framemot.
Och skulle bjuda på små plock och glögg.
 Vi skulle sörpla glögg och skratta, och huset skulle dofta goa parfymer och glittriga  naglar skulle gestikulera heij vilt.
Ja! det är mina damer det.

Det blev inte så.
Flunssan tog sitt igår.
Denna vecka som jag hade massor att se framemot.
Roliga saker, roligt jobb. Nya program, föreläsning. 
Lite häftig vecka, mycket på gång.
Då trivs jag som bäst.
Rolig fritid, Brochan har färdigt sin ONRAMP kurs så vi skulle köra monster och cardio pass tillsammans. Nehepp.
Han blev också sjuk. 
Vi kör från samma utgångsläge sen då.
Nått gott för den med sig.


Att det ska lyckas så.
Men ändå tycker jag att jag inte har rätt att klaga.
Jag har det annars rätt bra.
Blir man krasslig ska man vila.
Och denna gång så menar den nog inte ge sig i första taget.


Oavsett hur det verkar nästa vecka kommer jag att pröva köra mina timmar på måndag.
Det kommer inte att fungera att vara hemma längre.
Jag blir halvknasig.
Och det går inte att spara upp jobbet som ska göras mera.

Så nu kör vi dunderkur i helgen och hoppas på att det lättar till måndag.
Heija bara.
Njuta av chokladen.


Ha en underbar lördag!

Isabella




1 kommentar: