HEJ PÅ ER!

Efter att Enya vår blev sjuk har det varit väldigt lugnt här på bloggen, inte så konstigt, energin har inte funnits där för just denna och när det funnits tid har jag inte satt den först. Ganska normalt tror jag.

Nu är vi ur allt som heter sjukandet. Bara jag som fick flunssa efter hela februari faderullan, försöker nu att vila av mig den och pausa de timmar jag hade denna vecka. Så kör vi med full kraft från nästa vecka. Ja med full kraft. Jag vågar knappt säga det efter denna start på 2016. Men nu hoppas jag att vi hålls på benen.

Och vet ni vad!

Efter en månad kör uteträningarna i gång!
Är du anmäld?

Onsdag 17:45  i Lepplax och Torsdag Ytteresse 18:30 och i Larsmo samma dag 20:00.
APRIL MAJ JUNI första kursen och så håller jag en höst kurs med AUGUSTI SEPTEMBER OKTOBER.

40 euro 3 mån 12 gånger
Drop in 5 euro

Jag ser så framemot detta!
Vårfeelis och massor av glada människor som kör så det ryker.
Det är nått att se framemot.



Nästa vecka håller jag en föreläsning i Överesse skola om TRÄNINGSGLÄDJE  kl.18:30, denna är gratis och mera info om evenemanget hittar ni på Folkhälsan esse på FB de ordnar denna och bjuder på den.

Kom med!


Isabella

| FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN |

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar