UTETRÄNING


Hallo Hejsan!

Snart är det påsk och sen får vi börja på allvar se framemot
UTETRÄNINGARNA.
Jag ser med glädje framemot att få börja jobba mera ute igen och dela det med er.
Hoppas på att denna vår och sommar blir mindre regnig, men att vi ändå får ha minst lika roligt och får leverera träningsglädje tillsammans.

Var finns vi? Och var och när börjar vi? Vad behöver jag med?

ONSDAG 6.4 klockan 17:45-18:45 Lepplax vid samlingshuset.


TORSDAG 7.4 klockan 18:30-19-30 Ytteresse bakom skolan.

TORSDAG 7.4 klockan 20:00-21:00 Larsmo, samlas vid parkeringen vid cronhjelms skola.

Vi avslutar första kusen 23.6 (april maj juni)
Kurspris: 40 euro 12 gånger
Drop in 5 euro


Meddela gärna om du tänkt droppa in eller om du tänkt vara med alla 3 månaderna. I och med att jag ska ha lättare och planera programmen beroende på hur många vi är.


Vad behöver du med?
Underlägg och en kettlebells eller en tyngre hantel eller hantlar.
De första gångerna jobbar vi utan så jag meddelar när ni ska börja ha med!
Inte de aldra bästa kläderna, du kan bli smutsig mellan varven!
Handskar! Om du har känsliga händer!

Fråga om ni funderar om något alla ryms med!
Flera herremän har anmält sig så jag hoppas ni vågar er med!
Också de damer som inte varit förut.
Våga kom och pröva!

Alla som har anmält sig i förväg är med om en utlottning och kan vinna en gratisplats!



| FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN |





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar