Halloj på er!

Semestern börjar lida mot sitt slut och jag också, börjar känna mig små pittrig att få börja jobba igen, återhämtningen går åt rätt håll och förrra veckan har varit bättre än andra, har först i september mera träning på schemat så detta kommer att gå riktigt bra tror jag.
Eller jag vet, för nu vet jag hur snäll jag ska vara mot mig själv också.

Nya nu i Augusti är ju LÄTTAlöpargruppen, den startar 17.8 18:00, och vi träffas 12 gånger på onsdagar. Den blir av för jag har redan deltagare, men är du intresserad så ryms du nog med ännu!
Hör av dig till mig bara.

Och uteträningarna startar första veckan i Augusti, samma tider samma ställen, ni kan droppa in eller anmäla er på helkurs i 3 månader, i september håller jag föreläsning två torsdagar så då flyttas tiden i esse och Larsmo, men återkommer om det sen.

På studion Är jag tillbaka på måndagskvällarna, andra veckan i augusti!
Outdoor POWER, 18:45 kom med!
Den timmen går nu också Nina Mustajärvi håller i den.

Mitt jobb är ni, och jag älskar mitt jobb oändligt mycket.
Tack för alla varma kramar och ord när jag varit dålig i vår och sommar.
Jag har fått glömma smärtan när jag kommit ut till er eller om ni har kommit till mig.
Jag blir varm av alla fina ord och tårarna har varit många när jag tänkt tanken om jag inte fixar att hålla på med detta jag gör.
Att kunna ge glädjen i träningen är nått av det bästa jag vet.
Gemenskap.
Människor.
Vackra unika människor.
Tack för att ni finns.


Skulle gärna bjuda er på bullafest någongång på riktigt.
Vem vet.
Kanske den dagen också dyker upp någon gång!
Hjärta till er alla!

Kram Isabella


FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar