UTETRÄNINGARNA STARTAR

UTETRÄNINGARNA STARTAR DENNA VECKA
LEPPLAX ONSDAG 20:00 VID SAMLINGSHUSET/SKOLAN
YTTERESSE SAMLING BAKOM SKOLAN 18:30
LARSMO 20:00 VID KROHNHJELMS 20:00
...
Alla välkommen 5 euro per gång eller 12 gånger för 40 euro helkurs.
Lepplax håller jag bara i augusti.
Ni som anmält er, så är anmälningarna fasta från och med imorgon.
JEPPIS damer och herrar,jag håller från studion 18:45 vid Gamla hamn stranden uteträning. Kom med! Studio kortet eller 7 euro per gång! Ingen föranmälan behövs.
Hoppas ni fått vila och har energi att sätta igång träningen igen, nystart är bäst från augusti tycker jag.
Föreläsning kommer jag att hålla via Arbis här i Jakobstad i september, så håll ögonen öppna! Om du vill kom och lyssna hur jag tänker och tycker kring det.
Behöver ni som företag en dag med gemensam träning och inspiration kring kost och hälsa, hör av er! Så ordnar vi nått tillsammans!
Hoppas ni får en vacker höst!



Isabella Mäenpää - Personlig tränare och instruktör


FOLLOW TRÄNINGSPALETTEN VIA | FACEBOOK  | INSTAGRAM | BLOGLOVIN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar